Idag var det en kaosdag. Började min morgon med ett träningspass från en tunnelbana till en annan då tåget hade spårat ut och min linje var såklart avstängd. Efter många om och men tog jag en taxi då vi skulle ha kundmöte direkt på morgonen. 300 kronor fattigare och 10 minuter sen stormade jag in på mötet, svettig som en gris. Som tur var hade alla hört om tunnelbana kaoset och förstod varför jag var sen. Idag firade vi även med champagne! Varför? Eventum har fått en ny stor kund och änsålänge är det lite hemligt men fantastiskt kul i alla fall!
Fick även okej från min handledare att jobba på Melodifestivalen den 6-7 mars, alltså hur kul?! Kan även härmed erkänna för mig själv att allt detta vill jag jobba med i framtiden, jag har hittat rätt. 
 
Jobbelijobb.
Jobbar för Nordnet Live på måndag och tisdag!!!
Och avslutningsvis lite Champagne.
 
 
 

1 kommentarer

Rigel

04 Feb 2015 21:15

Så kul att på eftermiddagen läsa vad som hänt under dagen....känns inte så långt borta då.... Kram Mamma o Pappa

Kommentera

Publiceras ej