Tjena babes! Ligger i soffan och chillar efter en dag med träning och en runda på stan. Det är så jäkla gött att träna med Jessica för hon köttar gärnet och det peppar mig, kan inte träna halvdant när jag ändå är där. Med mig hem fick jag en Marc by Marc Jacobs väska, den är såååå fin! 
 
Praktiken i veckan har varit crazy som vanligt. Satte igång alarmet igår (fredagen den 13onde hej) och annat kaos uppstod under dagen, men det firade vi med sushi på East och fifthy shades of Grey. I torsdags träffade jag Tilde de Paula som var och sa hej på kontoret, så söt är hon. Imorgon väntas jobb på Max kickoff, tjohoo! Sjukt kul att jobba event som man själv har varit med och planerat. Nu vill jag ha mat hejråååå. 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

Matilda

16 Feb 2015 09:38

Väldans snygg väska de där! Längtar till fredag, PUSS!

Kommentera

Publiceras ej