Ber om ursäkt. Hela veckan har varit ganska lugn, nästa blir då mer ös och kommer berätta allt efter tisdag (!!). Sitter med musik i öronen och försöker peppa upp mig själv lite, söndagar är de dagarna jag längtar mest hem. Men jag vet att detta är bra för mig och att det är några veckor av hela mitt liv. I fredags var jag, Jocke och hans vänner på Cafe opera. På något sätt stod vi lite senare i vip:en och dansade, hade hur kul som helst! Igår låg vi verkligen i soffan/sängen och slappade hela dagen, lite ångest för att vi var inne en hel dag men jaja. Idag var vi på stan hela dagen, köpte presenter till Victor, snart hans födelsedag och en skinnjacka till mig själv. 
 
Nu är mamma småsur på mig för att vi inte skypeat på ett tag så får väl göra det (hej mamma). 
 
 

2 kommentarer

Rigel

02 Mar 2015 01:05

Hej mitt hjärta.... Ja det är jag .. Småsur alltså.... Jag vill ju höra hur du mår.... O har det jag fattar att det är mycket att gör.... Men vil ju gärna se o höra av dig ... Bra att du skriver här för set kollar jag varje dag....
Puss o Kram från Din Mamma❤️❤️❤️❤️❤️

Anonym

02 Mar 2015 01:06

Ps denna bilden e mycket finare än den andra som du lade in på FB

Kommentera

Publiceras ej