Hejsan svejsan! Om jag nu ska ha blogg så får jag väl faktiskt uppdatera den? Tänkte skriva ett inlägg om mitt case som jag haft och även bröllopsmässan som jag jobbade på (men det får komma snart), sen är jag i Stockholm och vår första helg har varit så grym!
 
Efter en vecka med ett VG i slutbetyg för Säkerhet, Utbildningsmässan som gick super och en tenta som kändes bra kom vi till Stockholm i fredagskväll och anlände till vår perfekt (ja helt seriöst perfekt) lägenhet. Alla väskor packades upp sen myste vi ända in på småtimmarna. Lördagen började med en brakfrukost och därefter shopping på stan, reserverade en ny väska inne på Louis Vuitton som ska komma inom de närmsta veckorna (!). På kvällen festade vi loss på Solidaritet och nätverkade som tusan, måste verkligen beställa visitkort för det hade jag behövt. Idag har vi slappat, besökt våra praktikplatser som vi ska jobba hos och pw:at. 
 
Imorgon är det som sagt min första praktikdag. Gissa om jag är nervös? Men självklart en härligt pirrande känsla i kroppen. Kommer att spendera mina följande sex veckor på Eventum som bla jobbar med Rockbjörnen för Aftonbladet, Tv4, SOS barnbyar osv. Ska bli så himla kul!! Kommer uppdatera om min första dag imorgon. Nu ska vi mysa med en film! 
Mina två fina sambos. 
Brakfrukost, nomnom. 
Ni är fina ni!
 
 

Kommentera

Publiceras ej